Διατροφή: Λάθη που προκαλούν τριχόπτωση

Τα πλούσια μαλλιά δεν φαίνονται μόνο ωραία, αλλά είναι και δείγμα γενικά καλής υγείας. Πέρα από τα γονίδια και την περιποίηση, η διατροφή μπορεί να επηρεάσει την τριχοφυΐα και να συνεισφέρει στην αντιμετώπιση της τριχόπτωσης. Υπάρχουν ελλείψεις που μπορούν να επηρεάσουν την τριχόπτωση.

1. Έλλειψη πρωτεΐνης

Σύμφωνα με την Ένωση Διατροφολόγων, η τρίχα αποτελείται από 90% πρωτεΐνη. Γι’αυτό, μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη είναι σημαντική για δυνατά και υγιή μαλλιά.

Το σώμα βάζει την τριχοφυία σε φάση στάσης όταν δεν υπάρχει αρκετό ποσό πρωτεΐνης. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη συμπεριλαμβάνουν αβγά, ξηρούς καρπούς, λιπαρά ψάρια και γαλακτοκομικά προϊόντα.

2. Χαμηλός σίδηρος

Τα μαλλιά χρειάζονται οξυγόνο για να μεγαλώσουν, ο σίδηρος παράγει ερυθρά αιμοπετάλια, τα οποία μεταφέρουν οξυγόνο.

Με την εξάπλωση της χορτοφαγικής  διτροφής, πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να κρατήσουν αρκετή ποσότητα σιδήρου.

Αν και το κόκκινο κρέας είναι σπουδαία πηγή σιδήρου, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να πάρετε αρκετή ποσότητα.

Τα φασόλια, οι ξηροί καρποί και τα σκούρα φυλλώδη λαχανικά είναι όλα καλές πηγές.

3. Έλλειψη βιταμίνης C

Η βιταμίνη C είναι σημαντική για τα πάντα, από το να ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα μέχρι να διατηρεί τα μαλλιά όμορφα.

Η βιταμίνη C ενισχύει ειδικά την ανάπτυξη των μαλλιών, βελτιώνοντας την κυκλοφορία στο κρανίο.

Πέρα από τα εσπεριδοειδή, το μπρόκολο και οι γλυκοπατάτες είναι καλές πηγές της βιταμίνης C.

4. Βιταμίνη Α και Β

Η βιταμίνη Α και μερικές βιταμίνες του συμπλέγματος  Β δίνουν τα απαραίτητα θρεπτικά για την ανάπτυξη των μαλλιών.

Η βιταμίνη Α ειδικά επηρεάζει την ανάπτυξη της τρίχας και την υγεία του δέρματος.

Το τμήμα υγείας του Harvard ανακοίνωσε ότι τα χαμηλά επίπεδα της Β 12 μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα σ’αυτούς που ακολουθούν  χορτοφαγική δίαιτα, επειδή η πρόσληψή της γίνεται μόνο από τα ζωικά προϊόντα.

Σ’αυτήν την περίπτωση συνιστάται η πρόσληψη μιας πολυβιταμίνης ή ίσως ένα εβδομαδιαίο συμπλήρωμα Β 12.

5. Έλλειψη σημαντικών λιπιδίων

Τα ωμέγα-3 λιπαρά είναι σημαντικά για την υγεία του κρανίου καθώς επίσης και για την παραγωγή ορμονών, οι οποίες μπορεί να επηρεάσουν την ανάπτυξη της τρίχας.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά είναι επίσης σημαντικά και για την διατήρηση της υγείας των βασικών κυττάρων του σώματος.

Αυτά τα είδη των λιπαρών οξέων βρίσκονται σε ψάρια, στο ελαιόλαδο, στα φρούτα και στα λαχανικά.

Οι ελλείψεις στην διατροφή επηρεάζουν σημαντικά την υγεία των μαλλιών.

Είναι σημαντικό να καλύπτονται καθημερινά οι διατροφικές ανάγκες του οργανισμού για να αποφευχθεί η τριχόπτωση. Προσοχή όμως πάντα στις υπερβολές.

 

Πηγή: transitionshairlosscenters.com

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Δερματολογικό Ιατρείο MySkin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *