Διατροφή και τριχόπτωση. Προσοχή στις υπερβολές!

Είναι αναμφισβήτητο ότι η κατανάλωση υγιεινών τροφών, μια ισορροπημένη διατροφή, βοηθά την καλή υγεία του οργανισμού. Σχεδόν όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης και λιπαρών τροφών έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

H υπερβολική κατανάλωση, όμως, των λεγόμενων υγειινών τροφών μπορεί να αποφέρει τα ίδια αποτελέσματα με την υπερβολική κατανάλωση ανθυγιεινών τροφών και να οδηγήσει πιθανόν στην τριχόπτωση.

Διατροφή και τριχόπτωση

Τα μαλλιά και τα νύχια αποτελούνται από πρωτεΐνη και η ποιότητά τους εξαρτάται από το «καύσιμο» που στηρίζει όλο το σώμα. Μια θρεπτική διατροφή που δίνει αρκετή πρωτεΐνη, βιταμίνες και μέταλλα, κρατά το σώμα δυνατό και βοηθούν τα μαλλιά να μεγαλώσουν και να γίνουν πυκνά και λαμπερά.

Γενικά, το άγχος και οι ασθένειες μπορούν να προκαλέσουν ανδρικού τύπου αλωπεκία ή τελογενή αλωπεκία. Ακόμη όμως και οι πιο υγιεινές τροφές μπορούν να προκαλέσουν παρόμοια αποτελέσματα. Η υπερευαισθησία μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά, να προκαλέσει ατονία και να αυξάνεται σταδιακά, με ενδείξεις που δεν ανιχνεύονται εύκολα, όπως για παράδειγμα, ημικρανίες, εξάντληση και αλωπεκία. Αυτή η αρνητική επίδραση μπορεί να προέλθει από οποιαδήποτε ουσία, για παράδειγμα, όσπροια, γαλακτοκομικά και ξηροί καρποί.

Γαλακτοκομικά

Το γάλα και τα γαλακτοκομικά θεωρούνται από τις υψηλής αξίας τροφές επειδή περιέχουν πρωτεΐνη, ασβέστιο και βιταμίνη D. Όμως τα περισσότερα περιέχουν πολλή λακτόζη, ένα σάκχαρο το οποίο μπορεί να προκαλέσει τριχόπτωση. Αυτές οι τροφές μπορούν να προκαλέσουν λέπτυνση της τρίχας και τριχόπτωση.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί και οι διάφοροι σπόροι είναι σπουδαίες πηγές πρωτεΐνης και ελαίων. Όμως, είναι και πλούσια σε σελίνιο, ένα βασικό μέταλλο που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ευημερία της τρίχας. Το σελίνιο συντηρεί τα μαλλιά. Όμως η υπερβολική κατανάλωση τροφών με ψηλή περιεκτικότητα σε σελίνιο, όπως για παράδειγμα ,τα Βραζιλιάνικα φυστίκια και οι ηλιόσποροι μπορούν να προκαλέσουν ανδρικού τύπου αλωπεκία, ειδικά αν συνδυάζονται με συμπληρώματα πλούσια σε σελίνιο.

Βιταμίνη Α

Η βιταμίνη Α είναι το κλειδί για την ευημερία, και βρίσκεται στα κίτρινα και πορτοκαλί λαχανικά . Το συκώτι και τα ψάρια δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και τις λειτουργίες τις καρδιάς. Όμως είναι ταυτόχρονα και μια λιποδιαλυτική βιταμίνη που συσσωρεύεται στους ιστούς. Έτσι η υπερβολική κατανάλωσή της, σε συνδυασμό με κάποιο συμπλήρωμα βιταμίνης Α, μπορεί να επηρεάσει την υγεία των μαλλιών.

Η υγιεινή διατροφή πρέπει να αποτελεί την πρώτη επιλογή για μια καλή ζωή, όμως, η υπερβολή μπορεί να είναι καταστροφική για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών.

 

Πηγή: transitionshairlosscenters.com

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Δερματολογικό Ιατρείο MySkin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *