Θηλασμός (λοχεία) και τριχόπτωση

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι συνηθισμένο τα μαλλιά να γίνονται πιο πυκνά και με περισσότερο όγκο, αλλά δυστυχώς αυτό δεν διαρκεί. Τα πυκνά μαλλιά κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν πολύ σύντομα να μετατραπούν σε μια ανησυχητική κατάσταση στην διάρκεια της λοχείας (θηλασμός).

Αν είσαι νέα μαμά και παρατηρείς τριχόπτωση, μην πανικοβάλλεσαι.

Να τι συμβαίνει στο σώμα σου, με τα ενοχλητικά, αλλά τις περισσότερες φορές περιστασιακά, συμπτώματα.

Ο λόγος για τον οποίο τα μαλλιά αρχικά πυκνώνουν κι έπειτα πέφτουν

Το πύκνωμα των μαλλιών κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης οφείλεται στα ψηλά επίπεδα των οιστρογόνων και άλλων ορμονών, όπως η προλακτίνη, η προγεστερόνη και η οξυτοκίνη.

Σε φυσιολογικά πλαίσια  μια υγιής γυναίκα χάνει τρίχες κάθε μέρα. Στην πραγματικότητα το 90% των μαλλιών αναπτύσσεται ενώ το 10% μένει στάσιμο και αργότερα πέφτει.

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, η αύξηση των ορμονών ελαττώνουν τον αριθμό των τριχών που πέφτουν  κι έτσι παραμένετε στην “ήρεμη” (αναγενή) φάση για μεγαλύτερο διάστημα. Φτάνοντας στον τοκετό τα μαλλιά σας θα είναι πολύ πυκνά.

Τι συμβαίνει όμως μόλις φέρετε στον κόσμο τον θησαυρό σας;

Τι πρέπει να περιμένετε μετά τον τοκετό στη λοχεία (θηλασμός)

Μετά τον τοκετό τα επίπεδα των οιστρογόνων και της προγεστερόνης πέφτουν. Μπορεί να φτάσουν τα φυσιολογικά επίπεδα μέσα σε 24 ώρες. Όλα αυτά τα πλούσια μαλλιά θα αρχίσουν να πέφτουν,  και αυτό συνεχίζεται για τους επόμενους 3 με 6 μήνες.

Είναι πιο συνηθισμένο να παρατηρείται αραίωση στην χωρίστρα, αλλά μπορεί να χάνετε τα μαλλιά σας και σε τούφες. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Όλα θα επανέλθουν στα φυσιολογικά επίπεδα σε λίγους μήνες, μόλις το σώμα ανακτήσει την ισορροπία των ορμονών.

Χρήσιμες συμβουλές αν βιώνετε τριχόπτωση κατά την λοχεία (θηλασμός)

Έχετε υπό όψη ότι το 40%με 50% των γυναικών παρουσιάζουν τριχόπτωση κατά τη λοχεία (θηλασμός). Αν ανήκετε σ’ αυτήν την κατηγορία, ακολουθήστε τις συμβουλές που ακολουθούν.

Καταναλώστε τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά

Αν και δεν μπορείτε να ελέγξετε τις ορμονικές αλλαγές, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τις πιθανές ελλείψεις του οργανισμού σε θρεπτικά, ενισχύοντας την  υγεία των μαλλιών σας και την ανάπτυξή τους.

Καταναλώστε περισσότερο:

Τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως γλυκοπατάτες, μούρα και μαύρη σοκολάτα. Τρόφιμα που προσφέρουν σύμπλεγμα βιταμινών Β, όπως σπανάκι, φακές και μπανάνες.

Πηγές σιδήρου και ψευδάργυρου, όπως σπόρους της κολοκύθας, κινόα και μανιτάρια.

Περιορίστε την χρήση ζέστης

Η χρήση της ζέστης, όταν χτενίζετε τα μαλλιά σας ή τα κάνετε μπούκλες, μπορεί να καταστρέψουν τους θύλακες των τριχών.

Επίσης όταν χτενίζετε τα μαλλιά σας, χρησιμοποιήστε χτένα με αραιά δόντια.

 

Αν εξακολουθείτε να χάνετε μαλλιά μέχρι τα πρώτα γενέθλια του μωρού σας, πρέπει να ζητήσετε την βοήθεια δερματολόγου.

 

Πηγή: www.wimpoleclinic.com

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Δερματολογικό Ιατρείο MySkin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *