Συμπληρώματα βιταμινών για υγιή μαλλιά

Οι βιταμίνες χρειάζονται επειδή εμποδίζουν την  τριχόπτωση και προάγουν την ανάπτυξη γερών και υγιών μαλλιών.

Ο καλύτερος τρόπος για την πρόσληψη βιταμινών είναι να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή, η οποία να περιλαμβάνει ποικιλία τροφών. Συχνά όμως ο έντονος τρόπος ζωής μας , δεν μας επιτρέπει να λαμβάνουμε αρκετή ποσότητα πρωτεΐνης, φρέσκων λαχανικών ή φρούτων.  Τα συμπληρώματα βιταμινών λοιπόν,  μπορούν να βοηθήσουν.

Όμως ποιες βιταμίνες είναι οι πιο ωφέλιμες για γερά, υγιή μαλλιά που μεγαλώνουν γρήγορα;

Βιταμίνη Α

Είναι υπεύθυνη για την παραγωγή σμήγματος, το λιπαρό έκκριμα που λειτουργεί σαν ενυδατικός παράγοντας του ίδιου του σώματος. Το σμήγμα ενυδατώνει τους θύλακες των μαλλιών και προσφέρει τα απαραίτητα θρεπτικά για την ανάπτυξη υγιών μαλλιών.

Βιταμίνη C

Απαιτείται για την γρήγορη ανάπτυξη υγιών μαλλιών. Είναι απαραίτητη για την παραγωγή κολλαγόνου, ενός θεμέλιου λίθου στην δομή των μαλλιών. Η έλλειψη του κολλαγόνου μπορεί να οδηγήσει σε βλάβη της δομής των μαλλιών και σε τριχόπτωση. Η βιταμίνη C είναι αντιοξειδωτική , βοηθάει να δυναμώσει το στέλεχος της τρίχας και σταματά την τριχόπτωση.

Βιοτίνη

Είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξη των μαλλιών και χρησιμοποιείται ευρέως σε προϊόντα για μαλλιά, όπως σαμπουάν και λοσιόν. Αυτή η βιταμίνη βοηθά να διατηρήσουμε το φυσικό χρώμα των μαλλιών, και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Η έλλειψη βιοτίνης είναι η πιο συνηθισμένη αιτία αλωπεκίας ή τριχόπτωσης από το κεφάλι, το πρόσωπο και το σώμα.

Βιταμίνη Β 12 (ριβοφλαβίνη)

Κάνει τα μαλλιά πιο υγιή και δυνατά.

Βιταμίνη Ε

Είναι αντιφλεγμονώδης και αντιπηκτική, οπότε αυξάνει την ροή του αίματος στο τριχωτό και βελτιώνει την απορρόφηση του οξυγόνου, με αποτέλεσμα να έχουμε πιο γρήγορη ανάπτυξη των μαλλιών. Είναι, επίσης, ένα ισχυρό αντιοξιδωτικό.

Οι βιταμίνες πρέπει να προσλαμβάνονται σε διαφορετικές ποσότητες από τους άνδρες και τις γυναίκες. Οι άνδρες γενικά, τρώνε μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεΐνης στα γεύματά τους. Έτσι έχουν μικρότερη έλλειψη των συμπλεγμάτων της βιταμίνης Β (εκτός αν είναι χορτοφάγοι, οπότε θα έχουν χαμηλά επίπεδα). Οι γυναίκες είναι συχνά πιο επιρρεπείς στις ελλείψεις βιταμινών εξ’ αιτίας των ορμονικών αλλαγών και των διαιτών που περιορίζουν ομάδες τροφών.

 

Πηγή: www.wimpoleclinic.com

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Δερματολογικό Ιατρείο MySkin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *