Τροφές και συμπληρώματα που καταπολεμούν την τριχόπτωση

Η τριχόπτωση είναι σύνθετη, αλλά οι τροφές που τρώμε και τα συμπληρώματα που παίρνουμε μπορεί να έχουν ευεργετική επίδραση στην ποιότητα και την ποσότητα των μαλλιών. Η καλή διατροφή με σύνθετες πρωτεΐνες είναι βασική για υγιή μαλλιά, δέρμα και νύχια. Τα μαλλιά αποτελούνται από πρωτεΐνη, γι’ αυτό οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη βελτιώνουν την υγεία και τον όγκο των μαλλιών και καταπολεμούν την τριχόπτωση.

Πρωτεΐνη

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη είναι: το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, τα αβγά, τα φασόλια, το τοφού, το τυρί και το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών. Το άπαχο κόκκινο κρέας αποτελεί επίσης την πιο εύκολα απορροφήσιμη πηγή σιδήρου. Αυτό είναι το αμέσως επόμενο πιο βασικό θρεπτικό για τα μαλλιά. Επιτρέπει σε άλλα θρεπτικά να απορροφηθούν από τους θύλακες των τριχών πιο εύκολα. Το κόκκινο κρέας περιέχει επίσης βιταμίνη Α και βιταμίνη Β, ειδικά το συκώτι και τα νεφρά.

Q10

Για να καταπολεμήσετε την τριχόπτωση, είναι καλό να καταναλώνετε κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών, επειδή η ψηλή περιεκτικότητα σε λίπος (όπως σε μια μπριζόλα) μπορεί να βοηθήσει την τριχόπτωση. Το συνένζυμο Q10 είναι μια πρωτεΐνη που φτιάχνεται στο σώμα με φυσικό τρόπο, αλλά η παρουσία του ελαττώνεται με την πάροδο των χρόνων. Βοηθάει την αναγέννηση των κυττάρων των ενεργοβόρων οργάνων, όπως είναι και τα μαλλιά. Η πρόσληψή του σαν συμπλήρωμα προωθεί την αναγέννηση των μαλλιών.

Βιταμίνες

Ένας αριθμός βιταμινών είναι, επίσης, απαραίτητες για  την ανάπτυξη των μαλλιών. Οι πιο σημαντικές είναι οι βιταμίνες της ομάδας Β: Βιταμίνη Β3 (νιασίνη), Β5 (παντοθενικό οξύ), Β6 (πυριδοξίνη), Β7 (βιοτίνη), Β9 (φολικό οξύ) και Β12. Αυτή η ομάδα βοηθάει να διατηρήσετε τα μαλλιά σας υγιή και ενισχύει την ανάπτυξη των μαλλιών, καθώς βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και του οξυγόνου στο τριχωτό. Η βιταμίνη Α ελαττώνει την παραγωγή λαδιού στο τριχωτό. Η βιταμίνη C ελαττώνει την τριχόπτωση, αφού βοηθάει στην απορρόφηση του σιδήρου.

Η βιταμίνη Ε είναι ένα αντιοξιδωτικό που βελτιώνει την κυκλοφορία και τα αποθέματα του οξυγόνου, οπότε διεγείρει το τριχωτό. Τα μαλλιά χρειάζονται μέταλλα, επίσης, για την ανάπτυξή τους, όπως σίδηρο, ψευδάργυρο, πυρίτιο, σελήνιο, μαγνήσιο και θείο.

Όλοι θέλουμε να έχουμε πυκνά και υγιή μαλλιά, και ενώ η υγιεινή διατροφή και η τακτική άσκηση βοηθάνε, δεν αποτελούν τον μόνο δρόμο για την αναγέννηση των μαλλιών σας. Αν καταναλώνετε τροφές που περιέχουν τα απαραίτητα θρεπτικά και παίρνετε συμπληρώματα, θα επιταχύνετε την ανάπτυξη των μαλλιών σας και θα βελτιώσετε την υγεία σας γενικά.

 

 

Πηγή: www.wimpoleclinic.com

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Δερματολογικό Ιατρείο MySkin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *