Τροφές και υγιή μαλλιά

Ενισχύστε την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών σας με τις κατάλληλες τροφές

Όταν θέλετε να ενισχύσετε την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών σας, οι περισσότεροι θα σκεφτείτε τα σκευάσματα που κυκλοφορούν στην αγορά, σαν λύση. Σίγουρα τα θρεπτικά conditioner και οι μάσκες αναδόμησης βοηθάνε, όμως εσείς οι ίδιοι μπορείτε να ενισχύσετε την υγιή ανάπτυξη τωνμαλλιών σας, αλλάζοντας την διατροφή σας.

Οι τροφές που καταναλώνουμε επηρεάζουν την υγεία των μαλλιών μας, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι τρώτε σωστά. Παρακάτω υπάρχει μια λίστα με τροφές που ενισχύουν την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών.

 

Σολομός

Ο σολομός, η σαρδέλα και το σκουμπρί περιέχουν μεγάλη ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών, σημαντικών για την υγεία. Το σώμα δεν μπορεί να συνθέσει αυτά τα λιπαρά, γι ‘αυτό πρέπει να τα πάρει από τις τροφές που καταναλώνετε. Το σκουμπρί και ο σολομός ωφελούν πολύ τον οργανισμό, τον προστατεύουν από ασθένειες, ενισχύουν την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών και τα κάνουν λαμπερά και πυκνά.

 

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι μια σημαντική πηγή πρωτεΐνης και περιέχει, επίσης, Βιταμίνη Β5, η οποία βελτιώνει την ροή του αίματος στο τριχωτό. Αυτή η βιταμίνη, συνήθως, εμπεριέχεται στα σαμπουάν, αφού είναι γνωστό ότι εμποδίζει την λέπτυνση της τρίχας και την τριχόπτωση.

 

Σπανάκι

Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι, είναι γεμάτα με βιταμίνες και μέταλλα, όπως  Βιταμίνη Α, Βιταμίνη C, Βήτα καροτένιο και Σίδηρο. Αυτές οι βιταμίνες τρέφουν την τρίχα και έτσι δεν γίνεται εύθραυστη. Όσο πιο πολύ θρέφετε τα μαλλιά σας, τόσο πιο λίγες πιθανότητες έχουν να σπάσουν. Γι’ αυτό τρώτε πράσινα!

 

Δημητριακά

Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε τριχόπτωση, γι’ αυτό είναι σημαντικό να παίρνετε αρκετό με την διατροφή σας. Ένας καλός τρόπος για να προσλαμβάνετε τον σίδηρο είναι τα ενισχυμένα δημητριακά, τα σιτηρά και τα ζυμαρικά. Η σόγια και οι φακές είναι σπουδαίες πηγές σιδήρου.

 

Κοτόπουλο και γαλοπούλα

Αν δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη με την διατροφή σας, τότε τα μαλλιά σας θα περάσουν σε φάση στάσης. Το πρόβλημα είναι ότι αν δεν μεγαλώνουν καινούρια μαλλιά και τα παλιά πέφτουν, θα καταλήξετε με αποψιλωμένα κενά. Πολλές τροφές αποτελούν καλές πηγές πρωτεΐνης, όμως σας προτείνουμε να διαλέξετε τις πιο υγιεινές. Τα πουλερικά με χαμηλά λιπαρά, όπως το κοτόπουλο ή η γαλοπούλα είναι πολύ καλύτερα, επειδή σας παρέχουν την πρωτεΐνη που χρειάζεστε, χωρίς τα κεκορεσμένα λίπη που περιέχουν τα άλλα είδη κρεάτων.

 

Αυγά

Τα αβγά αποτελούν, επίσης, μια καλή πηγή πρωτεΐνης, όμως, είναι πλούσια και σε μια βιταμίνη Β που ονομάζεται Βιοτίνη. Αν δεν παίρνετε αρκετή από αυτήν την Β βιταμίνη, υπάρχει πιθανότητα να παρατηρήσετε τριχόπτωση και τα νύχια σας να γίνουν εύθραυστα.

 

Γλυκοπατάτες

Αν βλέπετε ότι τα μαλλιά σας είναι θαμπά και ξηρά, τότε βάλτε τις γλυκοπατάτες στην διατροφή σας. Οι γλυκοπατάτες περιέχουν ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, γνωστό σαν Βήτα καροτένιο.

Το σώμα χρησιμοποιεί αυτό το αντιοξειδωτικό για να δημιουργήσει την Βιταμίνη Α, η οποία χρησιμοποιείται για να ενισχύσει την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών. Το Βήτα καροτένιο διεγείρει τους αδένες του τριχωτού να εκκρίνουν σμήγμα, το οποίο τρέφει τα μαλλιά και δεν τα αφήνει να γίνουν ξηρά.

Άλλες καλές πηγές Βήτα καροτένιου είναι τα καρότα, οι κολοκύθες και τα μάνγκος.

 

Κανέλα

Προσθέστε λίγη κανέλα στις συνταγές σας για να ενισχύσετε την κυκλοφορία. Η κανέλα, είναι γνωστό ότι βελτιώνει την ροή του αίματος, οπότε και οι θύλακες των τριχών παίρνουν το οξυγόνο και τα θρεπτικά που χρειάζονται.

 

Συμπέρασμα

 

Η υγιής ανάπτυξη των μαλλιών δεν εξαρτάται μόνο από τις θεραπείες που ακολουθείτε. Εξαρτάται και από αυτά που τρώτε. Βάλτε αυτές τις τροφές στην διατροφή σας για να διατηρήσετε τα μαλλιά σας όμορφα, λαμπερά και πυκνά.

Αν παρατηρήσετε τριχόπτωση, λόγω έλλειψης βιταμινών ή οποιασδήποτε άλλης κατάστασης, επικοινωνήστε με έναν ειδικό για να ενημερωθείτε για τις λύσεις που υπάρχουν.

 

Πηγή: www.wimpoleclinic.com

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Δερματολογικό Ιατρείο MySkin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *