Βιταμίνες για να ενίσχυση της ανάπτυξης των μαλλιών σας.

Ο ακόλουθος κατάλογος  σας παρουσιάζει τα βασικά θρεπτικά που χρειάζεται το σώμα για να ενισχύσει την παραγωγή νέων  μαλλιών.

Ψευδάργυρος

Η έλλειψη ψευδάργυρου μπορεί να προκαλέσει πτώση των μαλλιών και να  μειώσει τον ρυθμό ανάπτυξής της. Πολλοί άνθρωποι έχουν έλλειψη ψευδάργυρου χωρίς να το γνωρίζουν. Ο καλύτερος τρόπος να πάρετε ψευδάργυρο με φυσικό τρόπο χωρίς συμπληρώματα φυσικά, είναι να καταναλώνετε συγκεκριμένες τροφές πλούσιες σε αυτόν. Αυτές συμπεριλαμβάνουν τα στρείδια, το αρνίσιο κρέας, την μαύρη  σοκολάτα και τα μανιτάρια. Όταν τρώγονται ωμά (σε αντίθεση με τα τηγανιτά) τα στρείδια είναι μια από τις καλύτερες πηγές ψευδάργυρου.

Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι βασική για την υγεία όλου του σώματος. Μπορεί να ενισχύσει την ανοσία, να μειώσει το στρες και να βοηθήσει την ανάπτυξη της τρίχας ταυτόχρονα. Η τακτική έκθεση στον ήλιο υποβοηθά την πρόσληψη της βιταμίνης D, αλλά και η κατανάλωση σολομού, γάλακτος και κρόκου αβγών είναι επίσης σημαντική. Καλύτερο αποτέλεσμα πετυχαίνετε αν επιλέξετε άγριο σολομό, γάλα και αυγά από ζώα ελευθέρας βοσκής, επειδή περιέχουν λιγότερα χημικά.

Βιταμίνη C

Η έλλειψη της βιταμίνης C μπορεί να προκαλέσει ξηρότητα του τριχωτού και πιτυρίδα. Η πιτυρίδα επηρεάζει τον θύλακα της τρίχας, τον μπλοκάρει και περιορίζει την ανάπτυξη της τρίχας. Καταναλώστε φράουλες, ακτινίδια και λαχανάκια Βρυξελλών για να δώσετε στο σώμα σας επαρκή ποσότητα βιταμίνης C. Αυτό θα ελαττώσει την πιτυρίδα και θα υποβοηθήσει την ανάπτυξη της τρίχας.

Όλες οι τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία είναι καλό να καταναλώνονται. Είναι ευεργετικές για το σώμα σας και μπορούν να βοηθήσουν τα μαλλιά σας να γίνουν πιο πυκνά, πιο δυνατά και πιο υγιή από ποτέ.

 

Πηγή: www.wimpoleclinic.com

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Δερματολογικό Ιατρείο MySkin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *